Hallo Philipadventure,
In de gevallen die ik ken blijven ze nog lang bestaan, en word er zeker in het begin veel gekrabbelt.
Meest houden nabestaande (partner/ouders e.d) dit lang bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo ver ik weet heeft elk sociaal netwerk een bepaald systeem als een persoon zich lange tijd zich niet meer aanmeld dat de account automatisch verwijderd of stilgezet wordt.

Ik zelf kreeg ooit is een mailtje dat mijn account stopgezet werd omdat ik me al maanden niet meer aangemeld had
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt aan de wens van de nabestaanden. Als die een verzoek tot afsluiten indienen, dan wordt betreffende hyve snel gesloten.
Indien dit niet gebeurt, zal deze blijven bestaan, alleen zal het aantal bezoekers steeds verder afnemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor zover niemand iets bij Hyves laat weten, blijft dat profiel bestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hyves blijft bestaan.
Er zal veel gekrabbelt worden.
En volgens mij , word hij na een tijd,
als je niet online bent gekomen , verwijdert.
Maar dit weet ik niet zeker!
En soms , word er ook een aparte groep, voor die gene opgestart. En dan zetten ze krabbels , plaatjes , filmpjes etc. Neer , om te herdenken .