Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je op hyves staat je gaat dood en niemand verwijdert je profiel hoe lang blijf je dan op hyves staan?

Mits hyves niet failliet gaat of er een soort automatische delete komt bij te weinig bezoek van de eigenaar van het profiel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je dood bent, blijf je net zolang op hyves staan tot een van jouw familieleden je eraf haalt.
Of er op een gegeven moment iemand is die hyves mailt dat je er niet bent, maar dan moet daar wel bewijs voor worden opgestuurd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Neem aan dat er " vrienden" zijn die hyves een mail sturen om het te verwijderen. of ze kunnen het tijdelijk gebuiken als memorium en daarna gaat het eruit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die heeft dan het eeuwige leven, in het Hyves-hiernamaals...
Maar er zal wel een vervaldatum zijn, nadat het bijvoorbeeld een jaar niet meer gebruikt is, zou het gewoon vanzelf gewist kunnen worden, neem ik aan... Of na verloop van tijd krijg je een mail, of je nog het account wilt aanhouden en als je er niet op reageert het account in een maand na het sturen van de mail, vervalt... Zo zou ik het doen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn moeder heeft ooit een profiel aangemaakt en vervolgens nooit meer gebruikt. Toevallig hebben we afgelopen week gechecked of ze nog kon inloggen en dat kon gewoon.
Dus het is niet zoals bij hotmail dat je na een aantal maanden stilte er uit wordt gegooid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding