Hoe komt het dat als ik wil scrollen hij af en toe weigerd dan scroll ik he het beeld blijf gewoon staan ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

DIt komt omdat de computer denk dat je nog in een ander programma zit. (de balk bovenaan is ook vaak lichter gekleurt) druk gewoon 1 (soms 2) keer op de scrollbalk. (dit is om de computer te laten weten dat je weer op dat programma zit. Dan moet hij het als het goed is weer doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij doet de cursor soms raar. Volgens mij heeft het er ook mee te maken welke sites je gebruikt. Ik vermoed dat het te maken heeft met het ombouwen van een heleboel toepassingen naar ipad.
Soms blokkeert mijn cursor zelfs nadat ik met programmeerfouten op die sites te maken heb gehad. Dan kan het zijn dat je in een oneindige lus terecht komt. (Had ik pas en daar bleef een pijltjestoets maar doortellen in het negatieve. Maar in die situatie kon ik gewoon cancelen. In andere situaties werken bepaalde functies ook echt niet.)
Als dat zo is dan kan ik dat oplossen door even in stand-by te gaan. Daarna kan ik dan weer gewoon gebruik maken van mijn cursor.