Is er een online bedrijfskalender waarop iedereen activiteiten kan plaatsen en inzien?

Binnen het bedrijf loopt intern communicatie nogal mis. Nu ben ik opzoek naar een online kalender waarin alle activiteiten die afspelen omtrent het bedrijf in kan plaatsen/zien.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan heeft een ieder een gmail account nodig volgens mij dan is het mogelijk. Wellicht weet iemand anders nog een alternatief? In ieder geval bedankt voor de reactie!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe groot is het het bedrijf?
Voor hoeveel mensen moet het gelden?
En wordt er gebruik gemaakt van Microsoft Office?

Antwoorden (2)

Heel simpel. Maak een gratis Gmail account aan. Daar krijg je Google Calender bij cadeau. Geef al je collega's kijkrechten in die kalender. Je kunt ze ook rechten geven om afspraken te maken en te wissen, maar dan wordt een grote puinhoop :)
escape
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Idd is dit een optie, maar ook in dit geval beschikt niet iedereen over Gmail. Anyway thanx f the tip Heeft iemand anders nog andere opties?
In outlook kan u uw kalender delen met wie u zelf wilt, of ook alles open voor iedereen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Idd is dit een optie alleen beschikt niet iedereen over outlook (Mac) systemen worden namelijk ook gebruikt. Thanx f the tip! Misschien heeft iemand anders nog een advies?