Wat voor een dongel kan ik het beste gebruiken?

De dongel is bedoeld om in het buiteland te internetten (op dit moment Europa maar later misschien ook wel internationaal). En ook om in het Nederland te internetten.

Kan ik dan een gewone dongel nemen (en kost het meer per mb) of moet ik een andere nemen.

Waar zou ik zo'n dongel het best kunnen halen en waar opwaarderen?

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 uur:
Met internationaal bedoel ik over de hele wereld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Internationaal is buiten je eigen land dus Europa is ook internationaal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Foutje XD

Antwoorden (1)

Kies een partij die ook in andere landen met en eigen netwerk actief is. Met Vodafone heb ik goede ervaringen. Ik kan overal het prepaid tegoed opwaarderen, iets wat ik met tmobile helaas niet kan. KPN heeft bijna geen eigen netwerken in het buitenland maar heeft wel afspraken met andere partijen. Je bent dan vrijwel altijd duurder uit.