Hoe is het mogelijk dat dit mailtje 5 (!) jaar vertraging heeft opgelopen?

Ik kreeg pas een mailtje binnen van iemand waarvan ik dacht, "Hè? Ken ik die?". Zag ik dat met mailtje al in 2005 was verzonden. Ik open mijn mail bijna elke dag en ontvang gewoon mailtjes. Hoe heeft dit ooit kunnen gebeuren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien staat de datum op zijn computer niet goed?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die staat goed

Het beste antwoord

Twee mogelijkheden :

OF iemand heeft alsnog een oud concept verstuurd (is mij ook wel eens gebeurd met ettelijke maanden vertraging), maar dan wel in het extreme

OF de afzender heeft zijn interne klok niet goed lopen, althans het jaartal.

Natuurlijk is het eventueel mogelijk dat de mail heel lang op de server bij een provider heeft gestaan, en nu alsnog bij een update3 of vervanging is verzonden. Maar daar heb ik eerlijk gezegd nog niet eerder van gehoord. In 2006 echter was Internet nog lang niet zo vlot als nu.

Alleen contact opnemen met de afzender kan (iets) meer duidelijkheid danwel uitsluitsel geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
:lol: . Ingekomen : volgende week.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Of mogelijkheid 3:
De vraagsteller heeft, dit zelf gemaakt in Photoshop, en zo een leuke vraag gemaakt ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook dat kan ja, maar ik ga altijd uit van te goeder trouw gestelde vragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heervoldermo, dit is niet nep ;) Alleen, ik denk niet dat het aan de tijd ligt. Ik ken (nu) niemand met de achternaam Van der steeg (email was vandersteeg@********.nl). Misschien kende ik 5 jaar geleden wel iemand met die achternaam.
Amadea
11 jaar geleden
Er staat echter Van Steenbergen onder!
HeerVoldemort
11 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat bedoel ik

Andere antwoorden (1)

Dat kan al heel lang met gmail-customtime.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kon dat in 2006 ook al? En het was gwn een serieus mailtje, waarom zou iemand dat doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Kon dat in 2006 ook al?" LOL, dat meen je niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toen was ik 10 en gebruikte ik nog geen Gmail. Wij hadden toen een windows '95 koelkast zonder internet, alleen maar Miel Monteur. Weet ik veel hoe bekend Gmail toen al was.