Hoe kan het dat ik de website van Jumbo niet meer kan bereiken?

Access Denied You don't have permission to access "http://www.jumbo
Vanmiddag kon ik gewoon inloggen en nu wil ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling en kom ik of in het geheel niet op de website of wel op de website maar niet op Mijn Jumbo, dus ook niet via de link van Jumbo zelf in hun bevestigingsmail. Ik heb dit soms ook bij andere website maar dan kom ik er na een tijdje toch gewoon op.

een jaar geleden
in: Internet
5.8K
Amadea
een jaar geleden
Het ligt in elk geval niet aan de website van Jumbo, want die doet het gewoon.
ronron1212
een jaar geleden
Wis je geschiedenis van je browser eens
Pieterke
een jaar geleden
@Amadea en ronron1212: Bedankt voor jullie reacties. ronron1212 ik heb de browsegeschienis gewist maar dat geeft geen resultaat.
LeonardN
een jaar geleden
Kan je een andere browser proberen?
Wat gebruik je nu?
PC? Mobiel?
Windows? Android?
Chrome? Firefox
Ritsuka
een jaar geleden
Doet de app het wel bij jou? Ik kon gisteravond gewoon bestellen
Pieterke
een jaar geleden
@LeonardN: Ik gebruik Google Chrome en Firefox. en heb een laptop, Windows 10. @Ritsuka: Ik kon gistermiddag ook gewoon bestellen maar later iets toevoegen aan de bestelling lukte niet meer. Ik heb een laptop, geen mobiel met app.
Pieterke
een jaar geleden
Inmiddels heb ik het ook via meerdere andere browsers geprobeerd, zoals Microsoft Bing maar Ik krijg overal hetzelfde te zien.
LeonardN
een jaar geleden
Microsoft Bing is GEEN andere browser.
Bing is enkel een zoekmachine.
Microsoft Edge is een browser.
Pieterke
een jaar geleden
@LeonardN: Zojuist heb ik het probleem op kunnen lossen na van alles en nog wat geprobeerd te kunnen hebben. Je hebt gelijk, ik bedoelde Microsoft Edge. Bedankt voor je reacties.
VraagAntwoord66
een jaar geleden
Je hebt "www.jumbo". Dat is geen URL. Het moet zijn "www.jumbo.com"
Pieterke
een jaar geleden
@VraagAntwoord66: Bedankt voor je reactie. Dat weet ik maar dit kwam er te staan. Ik heb het tig. keer geprobeerd met .com erachter maar dat maakte geen verschil. Inmiddels heb ik het probleem op kunnen lossen.

Het beste antwoord

Het kan een probleem in je cookie of buffer zijn. Verwijderen kan helpen.

Chrome
Klik rechtsboven op Meer en dan Instellingen.
Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Cookies en andere sitegegevens.
Klik op Alle cookies en sitegegevens weergeven.
Zoek rechtsboven op Jumbo.
Verwijder deze cookies.

Of de oorzaak kan een beschadigd bestand zijn in de browsercache.
Druk op toetsen CTRL SHFT DEL
Vink ‘Gecachte afbeeldingen en bestanden’ aan en wis deze.

Firefox
Klik op het slotje naast het webadres van de site en kies ‘Cookies en websitegegevens wissen’.
En:
• Klik op de menuknop en selecteer Instellingen.
• Selecteer het paneel Privacy & Beveiliging.
• Klik, met Gebufferde webinhoud aangevinkt, op de knop Wissen.
• Sluit de pagina. Wijzigingen die u hebt aangebracht, worden automatisch opgeslagen.
Toegevoegd op 5 december 2022 07:31: bron
SimonV
een jaar geleden
Pieterke
een jaar geleden
Bedankt. Ik heb alles gedaan zoals je beschrijft maar ik krijg alleen Het woord Jumbo in koeienletters en de overige tekst in piepkleine letters (net als bij html). En ik kan niets aanklikken want dan krijg ik weer te zien access denied enz. Zowel in Firefox als in Chrome.
SimonV
een jaar geleden
Ik neem aan dat je geen gebruik maakt van een VPN verbinding.
Misschien werkt dit: zet de modem uit, wacht 5 minuten en start de modem weer op. Vervolgens kan het nog 5-10 minuten duren voordat je weer internet hebt. Herstart ook de computer of laptop.
https://www.timdehoog.nl/2022/06/02/tui-nl-access-denied-you-dont-have-permission-to-access/
Pieterke
een jaar geleden
@SimonV: Zojuist heb ik het probleem op kunnen lossen na zelf nog van alles en nog wat geprobeerd te hebben. Na voor de 3e keer Google Chrome opnieuw als standaard browser te hebben ingesteld. Bedankt voor je antwoord/reacties.