emailadres hoe maak ik die?

ik heb een email .maar zou graag een tweede willen ,voor andere mensen die mij willen mailen ,maar hoe doe ik dat op een simpele manier?

Toegevoegd na 18 minuten:
ik geloof dat ik het niet goed snap .ik doe wat er gezegd word voor account .maar ze vragen naar mijn huidige emailadres .het is de bedoeling dat mijn bestaande email blijf ,maar een nieuwe als tweede en geheel nieuwe email adres ,kunnen jullie er nog uit komen?

12 jaar geleden
in: Internet
2.1K

Antwoorden (6)

gewoon hotmail.com, dat vind ik het allermakkelijkst, het is in 1 min aangemaakt en je kunt er ook me msn'en enzoo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IK neem aan dat je weet dan andere mensen je ook op je gewone e-mailadres kunnen mailen?

Hoe dan ook: nieuw e-mailadres in 3 stappen:
1) ga naar: http://www.gmail.com
2) klik op Een account maken
3) Vul de gegevens op de site in
Voila, je hebt een nieuw e-adres.

Toegevoegd na 23 minuten:
In aanvulling op jouw aanvulling (er vanuit gaande dat je met G-mail bezig bent nu): ze vragen je huidige e-mail adres, zodat ze een plek hebben waar ze je wachtwoord naar toe kunnen sturen als je dat vergeten bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Gmail is echt makkelijk :)
luna400
12 jaar geleden
ok nou ik ga het maar proberen dan ,ik hoop niet dat mijn bestaande email ineens verdwijnt
Kimath
12 jaar geleden
Waarom zou je bestaande mail verdwijnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag. Geen zorgen luna400, met je huidige e-mail adres gaat echt niets gebeuren. Maarre, ik begon mijn antwoord met een grapje, maar zo langzamerhand vraag ik me af of je echt wel weet dat "andere mensen die je willen mailen" je ook op je gewone adres kunnen mailen
luna400
12 jaar geleden
hoi c4th ,hihi ja dat weet ik wel maar toen ik die email aan maakte had ik nog niet zo door hoe of wat en heb dus ook mijn complete naam ingevult .is niet zo erg voor mijn contact personen die ik nu heb .maar ik ben wat aan het mailen met mensen die ik oppervlakkig ken en heb dan nu ook een hele andere email niet dat ze op goole kijken dat al mijn gegevens bekend worden .uitleg genoeg .hihi geef niet hoor .ik ben nu nog aan het kijken of ik ook een msn erbij kan doen .waar ik met hun kan praten ?? weet jij dat mischien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een gmail adres hebt aangemaakt, kun je daar bij mijn weten niet direct mee op MSN.
Misschien ook wel.
Ik gebruik met mijn g-mail altijd Google-Talk.
ga naar gmail en maak online een account aan. 2 minuten werk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon naar hotmail.comgaan.
Kun je overal lezen, en ze leiden je stap voor stap door de procedure
12 jaar geleden
Het is heel makkelijk, je gaat naar bijv. Hotmail.com of gmail.com. Daar staat ergens in de buurt van het balkje om in te loggen iets in de richting van registreren of ik heb nog geen account etc.
Daar klik je op, alle gegevens invullen en je hebt een e-mail adres :)
succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt via hotmail, gmail of yahoo een extra mail aanmaken. Ga naar hun site en bedenk een leuke naam, dan zien of de naam nog niet in gebruik is. Bedenk een wachtwoord en volg stap voor stap wat je in moet vullen en dan voltooien. Daarna kun jij je kennissen laten weten dat jij deze nieuwe mail gebruikt.