mijn vriend en ik willen een game review kanaal openen op youtube, wat heb je daar allemaal voor nodig?

mijn vriend en ik waren van plan een soort game-review kanaal te openen op youtube, alleen we weten niet precies wat we allemaal nodig hebben (we spelen trouwens op de ps3) bijv: (welke) camera, (welke) webcam, (welke) microfoon, etc.

Toegevoegd na 8 uur:
p.s. als de ps4 uitkomt gaan we daar misschien ook op spelen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yippie, een game review channel op youtube.
Die hadden we nog niet.
Speelt er nog iemand gewoon die spelletjes?

Het beste antwoord

Je hebt dan sowieso een HD PVR nodig (volgens mij heet dat zo) die opneemt wat je speelt en een koptelefoon als je live-commentaar wil geven. Ook een grote variatie aan games die je reviewed zodat mensen geïntresseerd blijven. Voor je webcam kan je gewoon naar een winkel gaan die verstand heeft van computers en dergelijken en zeggen wat je van plan bent en dan weten zij wel een goeie webcam voor je (geld ook voor microfoon/koptelefoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Naast wat het antwoord hierboven zegt, moet je een verschrikkelijk originele insteek verzinnen. Er bestaan honderden, zo niet duizenden game review kanalen op YouTube, probeer daar bovenuit te steken door iets origineels te doen of het anders aan te pakken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarom niet een eigen website maken met zo'n video-kanaal.. Zoals al eerder aangegeven hierboven moet je youtube kanaal wel heel erg goed zijn wil je opvallen.. Misschien dat een website helpt? (kun je evt. ook linken aan youtube).. je kunt altijd een gratis wensite maken.. misschien eens kijken bij Webnode.nl? Hebben vrij veel opties en niet geheel onbelangrijk: GRATIS!