Hoe zorg ik ervoor dat mijn YouTube video's weer afspelen?

Ik heb een Apple computer, en wil mijn YouTube video's afspelen met safari. Als ik naar safari ga en een willekeurig filmpje aanklik, werkt hij niet maar staat er een scherm zoals op de bijlage. Als ik op de playbutton klik begint hij wel met laden, maar de video start niet. In Firefox werkt alles wel normaal en Flash Player is al bijgewerkt naar de nieuwste versie. De nieuwste software-updates heb ik ook al geïnstalleerd, dus wat moet ik doen wil ik het werkend krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probleem bekend. De oplossing is onbekend :0 Ik gebruik dus steeds Firefox.

Het beste antwoord

dit komt door de nieuwste flash player, op mijn windows pc met firefox heb ik op dit moment hetzelfde probleem sinds ik de nieuwste flash player heb geinstalleerd.

en mijn vader kan sinds de nieuwste flash player geen filmpjes meer doorspoelen, want dan loopt de browser vast (zowel firefox als opera).

oplossing zou zijn, oude flash player installeren of wachten op een update voor de nieuwste versie.