Skype account verwijderen

Onlangs heb ik een account aangemaakt op Skype.
Nu wil ik dit account verwijderen maar kan nergens vinden hoe ik dat moet doen!
Ik heb al gegoogld en daar stond meerdere keren vermeldt dat je een account NIET kunt verwijderen!!!
Weet iemand een antwoord hierop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Verwijder de app
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ook niet te verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens enkele websites is het trucje om de bewuste app enkele seconden (bijvoorbeeld 5 sec) ingedrukt te houden,waarna er een rood kruisje verschijnt en het beeld begint te schudden,gevolgd met de vraag of je zeker weet of je de app wil deleten. Met delete wordt de app
voorgoed verwijderd.Hierna eventueel uit/aanzetten en checken .

Groet:Zoekertje