Weet iemand of en zo ja hoe ik bij gmail 2 mailadressen tegelijk geopend kan houden?

Wij hebben allebei een gmail account, maar we moeten steeds afmelden en weer aanmelden met andere gegevens om te switchen. Heel irritant...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Ik gebruik 2x google chrome, de eerste keer gewoon, de tweede keer start ik op in "incognito mode" (ook wel porno-mode genoemd), in chrome is dat met ctrl-shift-N). In zo'n sessie wordt geen cache bewaard, geen cookies opgeslagen. Grappig genoeg moet het andere scherm NIET ook in deze mode worden gestart, maar in gewone modus.

Twee of drie browsers installeren werkt ook. IE, FireFox en Chrome werken onafhankelijk, dus dan kun je sowieso met drie gmail-accounts tegelijk online zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Misschien kun je een andere browser installeren.
Vb.

Google Chrome & Safari - Email1 en Email2
Firefox & Internet Explorer - Email1 en Email2
Firefox & Opera - Email1 en Email2
Als je op Firefox met e-mail 1 inlogt, hoef je, je niet af te melden als je op e-mail 2 wilt, dan open je gewoon de andere browser.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf gebruik ook meerdere Gmail accounts.

De haal ik op met OUTLOOK van microsoft. Maar je kunt natuurlijk ook kiezen voor thunderbird of outlook express.

Een view, meedere adressen.

Toegevoegd na 17 seconden:
meedere is uiteraard meerdere

Toegevoegd na 1 minuut:
Super handig is trouwens IMAP. Dat ondersteund GMAIL.

Zie voor IMAP http://nl.wikipedia.org/wiki/Internet_Message_Access_Protocol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plusje
Volgens mij kan dat niet, omdat Google veel privacy voor hun accounts heeft. Een alternatief is om een account te gebruiken met je internet browser, en de andere account met een programma als outlook. Je kan ook wel een account op bijvoorbeeld internet explorer draaien, en de andere op mozilla Firefox, Google chrome etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via de website kan het niet. Sommige browsers ondersteunen email via IMAP (zoals Opera). Maar dan kan je ook net zo goed een aparte email programma gebruiken zoals thunderbird.
Firefox webbrowser heeft een plugin gmail checker, deze controleert de email van meerdere accounts.

Dat is volgens ook het enige wat je nodig hebt, een checker/notifier om je te waarschuwen of er nieuwe mail binnen is. Er kan maar 1 persoon tegelijkertijd achter de pc zitten.

Hopelijk kijken jullie niet bij elkaar in de mail. Ook al is hij heel eenvoudig toegankelijk.

Ook kun je een programma gebruiken zoals Keepass, welke met een drukknop combinatie automatisch een wachtwoord in de inlogscherm invult. Moet je alleen kiezen welk account.