Ik heb een FB account voor mijn bedrijf, die gelinkt is aan mn eigen account. Ik heb al mijn vrienden uitgenodigd maar niemand heeft bericht hierover

Ik heb een FB account voor mijn bedrijf, die gelinkt is aan mn eigen account. Ik gister heb al mijn vrienden uitgenodigd, maar niemand heeft bericht hierover en ik kan het niet nog eens doen omdat ik niemand weer kan selecteren. Weet iemand hoe ik dit nog een keer kan doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Hoogstwaarschijnlijk is je actie om in 1 keer iedereen uit te nodigen gezien als een ongewenste spam actie. En als gevolg zijn je uitnodigingen niet verzonden. De makkelijkste oplossing? Waarschijnlijk je account verwijderen, 24 uur wachten en het dan nog eens proberen.

Een snellere methode is wellicht je vrienden via jouw eigen e-mail een uitnodiging te sturen. Doe dat dan wel via de Blind Carbon Copy, want ze hoeven (waarschijnlijk)niet te weten aan wie je de uitnodiging allemaal verzendt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100