Kan ik mijn Tele2 internet abbonnement al eerder beëindigen dan het eerste vast gestelde jaar als zij de dienst niet naar behoren leveren?

Ik zit inmiddels al 2 weken zonder internet en telefonie we worden continu van het kastje naar de muur gestuurd en hebben nu ook al 2 monteurs over de vloer gehad dat de aansluiting in huis en buitenhuis in orde is! Vandaag weer contact gezocht voor de zoveelste keer en kreeg te horen dat de storingin het systeem als verholpen stond vermeld!Ik ben het nu helemaal zat! En wil nu zo snel mogelijk van het hele Tele2 af!wie weet mij raad te geven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb hetzelfde gehad met ze, het heeft me drie maanden gekost en heel veel boze telefoontjes en brieven, telkens opschrijven wie je nu aan de telefoon hebt. Maar uiteindelijk heb ik het voor elkaar gekregen dat ze het contract ontbinden omdat ze een wanprestatie hebben geleverd.

Het zijn die woorden die je moet gebruiken, daarmee sta je namelijk in je recht.
itsme
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja maar dat kost je dan wel de rest van de periode dat je moet uitzitten.
En de vraag of je beter af bent lijkt me onduidelijk.
als de ene adsl leverancier niet goed werkt dan lijkt me dat dat probleem gewoon doorgaat bij een ander leverancier
vraag is wat hebben die monteurs gedaan ?
is je modem bereikbaar ?
hebben ze op de helpdesk een lijntest gedaan ?
wat was het resultaat
wat zijn precies je problemen ?
vooral wat is het probleem met je telefoon ?
Hoelang heb je dit probleem ?
vanaf het begin of na en paar maanden ?
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn de juiste vragen! :) +
Weet je wat het grappige is? Ik kom er meestal prima en heel snel uit met zo'n helpdesk! Misschien ken je ook een welbespraakte ICT'er in je omgeving die even bij jouw computer vandaan voor je kan bellen? Ik doe dat regelmatig voor anderen en als je een beetje weet waar je het over hebt en hoe men op zo'n helpdesk werkt dan ben je er zo achter wat het probleem is en komt alles goed.

Je kunt het erop aan laten komen dat zij vinden dat ze een wanprestatie hebben geleverd, maar dat doen ze mogelijk alleen maar als ze er niet onderuit kunnen om te ERKENNEN dat het hun wanprestatie is. Je wilt eerst zeker weten wat er aan de hand is, en helemaal of het hun probleem of jouw probleem is. Als blijkt dat het hun probleem is én als je het netjes doet, dan heb je best kans dat ze, om verder gedoe te voorkomen, inderdaad je contract betjes beëindigen en je veel plezier wensen bij een andere provider. OF het wordt alsnog opgelost en dan hoef je ook niet over te stappen misschien.

Capthavoc stelt goede vragen trouwens!