Hoeveel kost het om een website te maken?

Ik wil heel graag een website maken, maar weet niet hoeveel het kost. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Sommige websites kun je gratis maken maar er zijn er ook waar je voor moet betalen..maar de prijs weet ik zo niet, misschien kun je even rond zoeken op google of even andere antwoorden afwachten! suces met het maken van je website!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via kinderlines is het gratis. Maar voor layouts enz. Moet je betalen., dus als je bijv een officiele site wilt zonder reclame moet je ervoor betalen xsterre
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij tussen de 450 en 1500€. Of je moet het door een student laten doen. Dan ben je 200€ kwijt.