hoe kan je geld bijverdienen online bijvoorbeeld door enquetes in te vullen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (6)

door je op te geven bij bv www.panelwizard.com
Maar stel je niet teveel voor van de opbrengst, meer dan n paar euro heb ik er niet uitgehaald

Toegevoegd na 5 minuten:
en bij www.mysurvey.com kun je sparen voor waardebonnen

Toegevoegd na 21 minuten:
En als je een site kiest waarvoor je mailtjes moet lezen, reken dan op veel spam, dus maak en speciaal hotmail of gmailadres aan.
Dan verdrinken je gewone mails niet in de reclame
11 jaar geleden
Door je op te geven bij zoveel mogelijk enquete bureau's. Ook zijn er (betrouwbare) bureau's waarbij je iets moet installeren op je computer en zo wordt er bijgehouden welke sites vaak bezocht worden.

Via de link in de bron vind je alle bureau's en kun je ze vergelijken en meer informatie krijgen. Het vreemde is dat ik het Nipo mis, daar heb ik in een jaar of 12 wel iets van 600 euro kunnen verdienen. Niet veel maar het is wel een van de beste qua inkomsten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook geld verdienen met mailtjes etc. Te lezen, maar ook enquêtes in te vullen via www.euroclix.nl of moneymiljonairs.nl.

Je kan ook deelnemen aan enquêtes van GFK Intomart, maar daarbij verzilver je geld voor cadeaubonnen bij bol.com, kijkshop of wehkamp.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt je beter gaan richten op affiliate marketing. Promoten van producten van andere dmv bijv. een website
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt heel goed bijverdienen door affiliate te worden bij Banners Broker. Ik doe het zelf ook en heb al heel wat verdiend.

Het is geen zogenaamde GPT(Get Paid To) site waar je reclamemailtjes moet klikken, en het werkt ook totaal anders. Je hoeft ook geen enquetes in te vullen.

Het is een mediabedrijf dat gespecialiseerd is in banner impressions.

Normaal gesproken strijken de mediabedrijven op Internet alle opbrengsten van de banner views voor zichzelf op, en daarmee verdienen ze zoveel geld. Zoals facebook, google, en in Nederland bv. Sanoma media (van o.a.Nu.nl, en goeievraag.nl)

Banners Broker doet het anders. Zij houden de winst niet voor zichzelf, maar verhuren de publishing space waar de banners staan voor een bepaalde tijd aan jou en daardoor krijg jij de opbrengst van de banner views. En dat is een stuk meer dan de huur. (Uiteraard verdienen ze er zelf nog steeds een goeie boterham aan).

Het kost wel wat geld om er mee te beginnen, maar je hebt het zo terugverdiend :-)
Als je je via onderstaande link aanmeld als free member kun je rondkijken op de site, en leren hoe het precies werkt.

Kijk ook naar de video's op Youtube over Banners Broker. Dan wordt het wat duidelijker wat het precies is.

Toegevoegd na 4 minuten:
o ja, je hebt geen eigen bedrijf of website er voor nodig.
11 jaar geleden
MoneyMiljonair: http://www.moneymiljonair.nl/451994
Zit ik al een tijdje bij, levert niet veel op, maar ze betalen wel netjes
ZinnGeld: http://www.zinngeld.nl/signup/188290
EuroClix: http://www.euroclix.nl/index?SRef=nfxE1N

Leuk trouwens, door deze vraag zie ik dat ik bij de laatste alweer een uitbetaling kan opeisen! Woohoo!