Wordpress laat foto's niet goed zien, wat is er fout?

Op mijn site www.game-stop.nl zie ik allemaal kruisjes bij alle foto's, ook als ik een nieuwe upload, wat doe ik fout?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

De foutmelding op de url is "no image specified". De oorzaak ligt erin dat de src= parameter bij het aanroepen van
/wp-content/themes/gamespeed/includes/timthumb.php niet gevuld is.
Zoek in je theme folder naar de php scripts welke timthumb.php aanroepen en kijk hoe de variabele met de imagenaam wordt gevuld. Daar gaat het fout.
Gezien de php scripts serverside worden verwerkt is daar van buitenaf geen inzicht in.