Hoe kan iemand mijn domeinnaam overnemen?

Ik heb een domeinnaam geregistreerd maar daar doe ik niets meer mee, nu is er iemand die deze van mij wil kopen/overnemen, hoe gaat dat in zijn werk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Antoni
11 jaar geleden
Misschien is hierover op de website van de Stichting Internet Domeinregistratie Nederland www.sidn.nl meer informatie te vinden.

Antwoorden (2)

Dat verschilt per extensie. Ik gebruik als voorbeeld een .nl domein:
De koper betaalt het hele bedrag dat je er voor wilt hebben. Jij kijkt in het admin panel van je registar naar de Verhuistoken/code en geeft deze aan de koper. Met die code kan hij het domein verhuizen. Hij moet handmatig nog de houdergegevens wijzigen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zal verschillen per aanbieder.
Maar je regelt gewoon eerst de financiële afhandeling met de koper. Daarna kan je vast wel even contact opnemen met de servicedesk waar je je domein hebt geregistreerd. Zij kunnen je denk ik het beste helpen.

Succes!