mijn realplayer wil geen filmpjes meer downloaden whats up?

ik werk met vista en krijg alleen de mededeling dat realplayer sp downloader gestopt is
en de mededling dat er gemeld zal worden wanneer er een oplossing is geen bron geen oorzaak melding
op mijn laptop met xp doet hij het nog wel
kan er nix over vinden op google ?

capthavoc
14 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (1)

Verwijder 'm maar via configuratiescherm/software.
En pak dan deze: http://codecguide.com/about_real.htm
Real Alternative

Toegevoegd na 23 minuten:
Voor wat betreft filmpjes van Youtube downloaden: daar zijn meerder programmaatjes voor, maar 't kan ook als volgt:
1. Speel 't filmpje af.
2. Zoek 'm op in de browsercache en geef 'm de goede naam. In mijn geval (ik gebruik Opera):
C:\Documents and Settings\naam\Local Settings\Application Data\Opera\Opera\cache
Ik sorteer dan op bestandsgrootte of op datum, en de filmpjes komen dan bovenaan te staan. Die zijn dan bijv. met flv-player zijn af te spelen:
http://www.martijndevisser.com/blog/flv-player/

Opera: http://snapshot.opera.com/windows/Opera_1020_1895_in.exe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
capthavoc
14 jaar geleden
het gaat mij in dit geval eigenlijk alleen om de functie youtube filmpjes downloaden voor de rest gebruik ik hem eigenlijk niet eens kan dat ook met van codecguide ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wist niet dat dat met realplayer kon... Er zijn trouwens al een paar vragen langs gekomen hoe je filmpjes van youtube op je PC kunt zetten, op GV... Ff kijken of ik die kan vinden...
capthavoc
14 jaar geleden
er zijn voor mij wel alternatieven
Maar ik vond dit popup bij elke youtube film van
download this video
toch wel handiger dan url knippen en plakken