Is 50 mb internet op je mobiel veel?

Bij simpel is 50 mb internet voor 2,50 per maand, ik heb thuis draadloos internet maar voor als ik ver weg ga met de auto, zodat ik dan kan internetten, is dat veel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
50 mb staat ongeveer gelijk aan 2 gemiddelde youtube video's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dus in ieder geval alleen youtube filmpjes bekijken met via wifi.

Antwoorden (2)

Nee, 50 mb is niet echt bepaald heel veel. Maar als je bijvoorbeeld het alleen in de auto gebruikt om even wat op te zoeken etc. zal het niet zo gauw op zijn. Als je nou de hele tijd op Facebook er op zit, is het meteen op ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, 1000MB is wel veel.
Toch zal het waarschijnlijk wel genoeg zijn als je er zuinig mee om gaat. Dus met kleine berichtjes werkt, geen bijlagen, foto of videos versturen. Niet super veel op internet zit.