Hoe update ik mijn DSi

Ik wil mijn DSi updaten maar dan geeft hij bij 45% ofzo dat hij een internet error heeft en dan word de DSi automatisch afgesloten???
hoe kan ik de update gewoon instaleren????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Wellicht heb je hier iets aan:

Probleem:
I'm trying to get my new DSi to update (firmware) to access the shop etc. The DSi will connect to the internet fine through my current Wifi setup (simple WEP key / BT Home Hub) for games etc. But I cannot seem to get the update process to work. Sometimes the progress bar goes up a bit, other times not at all. Either way I end up with a 034310 error.

Any ideas? I'm in the UK.

Mark
Antwoord dat hielp:
u need 2 change your mtu value to 576 in connection settings/advanced i had same trouble mine was set at 1400 soon as i changed i managed 2 download