Heeft iemand ooit iets op sustilo.nl besteld?

Ik heb 2 weken terug iets besteld op sustilo.nl maar ik heb het nogsteeds niet binnen, ook kan ik opeens niet meer inloggen op de site. Dus nu is mijn vraag of iemand wel eens iets op die site besteld heeft en het ook ontvangen heeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Ja, ik heb 2x iets via die site besteld en mn spullen gewoon ontvangen. Ik heb zelfs iets geruild en dat ging ook goed. Bij de 2e bestelling zat een brief dat ik invoerrechten moest betalen. Deze heb ik na een telefoontje netjes terugontvangen via sustilo.
Ik zou ze een mailtje sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een ervaring met de site zelf, maar heb wel een mening.

Als ik bij een webshop iets bestel doe ik eerst het volgende:

1) Eerst de naam Googelen of er veel slechte referenties zijn, in dit geval zijn de meningen al behoorlijk verdeelt. Dat zou voor mij dan erg aan het twijfelen brengen.

2) Liefst bij Nederlandse shops bestellen met het keurmerk voor webshops.

3) Goed de Algemene voorwaarden nalezen ( deze zie ik al niet eens op de site).

Wat mijn voorganger al zei, direct mailen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je iets uit het buitenland besteld doe dan altijd betalen met paypal is gratis en je krijgt je geld terug als je het product niet ontvang