Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb gister perongeluk het programma draadloos internet verwijdert. hoe krijg ik deze terug?

Ik heb gister perongeluk het programma draadloos internet verwijdert. Ik kan nu dus niet op internet.
De router en de modem doen het gewoon goed. alleen bij mijn netwerk centrum staat geen draadloos internet.
er staat alleen dat ik de kabel er niet in heb. (Ik heb nog nooit een kabel gebruikt, omdat ik draadloos internet heb).
Als ik een Netwerk wil toevoegen moet ik bij de een op internet en bij de ander doet ie het niet.
MIJN VRAAG: HOE KRIJG IK HET DRAADLOOSINTERNET WEER TERUG ZONDER OP INTERNET TE HOEVEN?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Probeer systeemherstel maar eens. Grote kans dat het lukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je een (hulp)programma voor draadloos internet gedeïnstalleerd of daadwerkelijk de driver?

Nou, eigenlijk doet het er in geen van beide gevallen toe. Beide zou je namelijk moeten kunnen terugvinden op de website van de fabrikant van je computer of netwerkkaart.

Vind je ze via die weg niet? Probeer dan eens of windows update ze niet voor jou kan binnenhalen. Dat wil soms nog wel eens het geval zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding