Hoe sluit je kabel-internet aan op een playstation 2.

Ik heb gehoord dat je kabel-internet of draadloos internet op een playstation 2 en 3 kan sluiten mijn vraag is hoe je het aan sluit op een playstation 2 ik heb het geprobeerd maar er gebeurde niks deed ik misschien iets fout.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.3K

Antwoorden (3)

Dit is al een tijdje geleden voor mij dat ik het zelf nog heb moeten doen maar als ik het me goed herinner, moet je een netwerkadapter aanschaven,aangezien er bij de ps2 geen ingang is voorzien voor een internetaansluiting, (vrees er voor dat ze dit nog verkopen) deze wordt achteraan de ps2 ingeschoven. Bij de adapter is een disc geleverd die je verbinding stap voor stap samen met jouw instelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk even bij deze vraag antwoord aangezien je niet zegt welke ps2 je hebt(slim/fat) kan ik er niks over zeggen, het antwoord geeft de oplossing voor beide mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan heb je een ethernet kabel nodig die kan je in sony winkels of op marktplaats kopen