Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

per ongeluk een mail van mn zus bij yahoo op spam gezet en ik vind hem niet meer terug in mijn spamfolder.... hoe los ik dat op?

zoekfunctie werkt niet voor spam, de mail staat ook niet in de lijst van de spam...
hopelijk worden nu niet alle mails van mijn zus bij spam geklasseerd voortaan?

11 jaar geleden
in: Internet
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als die niet meer in je spamfolder zit , heb je deze (per ongeluk_ verwijderd. Blijf wel je spam-folder in de gaten houden, mocht er een email van je zus komen, markeer deze dan als "not-spam". Alle volgende emails worden dan ook gewoon weer in je InBox geplaatst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou gewoon mijn zus vragen dat mailtje opnieuw te sturen, en het dan meteen als "geen spam" aan te geven. Dan is alles gelijk opgelost;)

Andere antwoorden (1)

Je kan dit heel gemakkelijk oplossen door je zus te bellen (of mailen) en te vragen of ze diezelfde mail nog een keer wilt sturen.

Als ze hem verstuurd heeft en je krijgt hem in je inbox dan is er niets aan de hand. Als hij in je spamfolder terecht komt dan selecteer je hem als "geen spam" en komen alle berichten die van haar komen voortaan niet meer in je spamfolder terecht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding