Hoe kan ik achter openbare telefoonnummers komen, die niet in de (digitale) telefoongids staan vermeld?

Dat kunnen zowel 06-nummers als normale nummers zijn.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik ga er in mijn antwoord even van uit dat je deze personen kent. Probeer eens via sociale netwerken als Facebook en Hyves of de persoon daar zijn nummer zichtbaar heeft ingesteld voor vrienden. Of vraag aan mensen die deze persoon ook kennen of zij misschien het nummer hebben. Verder kan je een nummer soms vinden door bij Google diegene zijn naam in te tikken en dan 06 er achter en dan op zoeken klikken. Dit werkt wel enkel en alleen als iemand vrijwillig zijn nummer heeft ingetikt op het internet. In principe zijn nummers die niet in het telefoonboek staan niet openbaar. Deze mensen hebben er bewust voor gekozen hun nummer niet te laten publiceren, zowel digitaal als in de papierenversie, omdat zij niet willen worden lastig gevallen door mensen die zij helemaal niet kennen. Respecteer dit.

Als ze niet vermeld staan dan hebben de mensen aangegeven geen openbare vermelding te willen en kan je ze dus niet vinden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100