Weet iemand misschien een website waarmee je een weblog kan maken waarin mensen ook een foto bij een reactie kunnen posten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

WordPress is het meestgebruikte weblog systeem ter wereld. Dus.... ELKE wordpress installatie die je ergens kunt vinden kan het. (of die je zelf installeert dus).

Het comment systeem wat hier gebruikt wordt maakt gebruikt van een filter waarin een aantal tags eruit gefilterd worden. Dit filter kun je aanpassen zodat bijvoorbeeld plaatjes toegestaan worden. Dat is vrij simpel.

Maar... er zitten risico's aan het zonder meer toestaan van img 's in comments.

Zie: http://wordpress.stackexchange.com/questions/17977/will-my-wordpress-site-become-vulnerable-to-cross-site-scripting-xss-if-i-allo

Toegevoegd na 1 minuut:
voorbeeld van evil at work: http://www.aloshbennett.in/weblog/2010/web-2-0/cross-site-scripting-through-image-exif/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
no prob