Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het normaal dat een video uploaden zo lang duurt?

Ik ben sinds kort game videos gaan uploaden op youtube, maar 1 video van 7 minuten is gelijk 7 GB. Als ik die dan op youtube upload duurt dat een dik uur of langer.
Ik record met fraps...

Dankje :D

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
12.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet er niet het fraaie vanaf maar ik dacht dat Fraps niet gecomprimeerd waardoor het hele grootte bestanden blijven. Normaliter staat 5 minuten in HD filmen gelijk aan 1 gb maar dat is optisch filmen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met wat voor progamma zou ik dat dan kunnen veranderen? Of via bijv camtasia studia en dan naar 720 P veranderen? (als het 1080 P is)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd, en via camtasia studio kan je hem zetten naar youtube recommended grote en doet het veel sneller
Nog bedankt :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik zou ze eens omzetten naar een ander bestandsformaat. want 7 gb voor een filmpje van 7 minuten is wel erg veel.

Toegevoegd na 5 uur:
Sorry was vergeten de link naar de software te plaatsen. Dit programma gebruik ik er zelf voor. het is om video's mee te downloaden. maar converteren doet die oook prima. ook meerdere formaten. Klik maar op de bron. is gratis software.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat ligt aan je internetverbinding en als het bij jou 1 uur duurt heb je een behoorlijk snelle.
7gb is ook niet niks maar je mag en kan maximaal 20 gb doen.
Je kunt je filmpje beter eerst comprimeren en dan uploaden. Youtube knijpt immers ook dus de kwaliteit die je op je computer hebt zal je ook bij YT nooit halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan dat je mooie video's maakt met frabs dat neemt nou eenmaal wat tijd in beslag mijn broer heeft ook een game kanaal en als hij een video upload ligt gelijk het hele internet eraf!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding