waar kan ik me afmelden voor bezoek van de Jehova's getuigen...vroeger kon je je afmelden op een website maar kan hem niet vinden?

bezoek komt me de neus uit elke week weer andere clans met boekjes....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
3.5K

Het beste antwoord

Ga eens langs (of bel) naar één van de koninkrijkzalen in je buurt. Normaal gezien wordt er van Jehovah's getuigen verwacht dat ze het uit zichzelf respecteren als je niet meer bezocht wil worden. Maar natuurlijk...als het er altijd andere zijn is dit niet simpel.
Dus neem contact op met een koninkrijkzaal, je zal allicht vriendelijk onthaald worden en uit rustig je grieven. En zeg dat je geen bezoek meer wenst.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik kan me niet herinneren dat hier een website voor was.

Je kunt wel een briefje op je deur doen dat je geen geloofsovertuigingen aan je deur wil hebben.