Hoe kan ik automatische updates van windows uitschakelen.?

ik wil zelf bepalen of ik de updates wel wil of niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
11.1K

Het beste antwoord

1. Klik op Start , Configuratiescherm , Prestaties en onderhoud en vervolgens op Systeem .
Het dialoogvenster Systeemeigenschappen wordt weergegeven.
2. Klik op het tabblad Automatische updates . Selecteer het selectievakje dat hoort bij "Automatische updates uitschakelen".
3. Klik op Toepassen en vervolgens op OK .
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kort maar krachtig.
bedankt. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Puntje voor Antwoordman, nog even en XiniX valt van zijn voetstuk. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
XiniX gaat inderdaad wat minder! +je voor het antwoord, dit helpt vast veel mensen op een snelle manier :)
AWM
14 jaar geleden
Xinix is ermee gestopt, maar dat onderwerp is taboe hier :)