Verbruikt het streamen van films veel GB?

Ik stream de laatste tijd veel films, maar nu vroeg ik me af: verbruikt dit veel? we hebben een abonnement van 15 GB per maand.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Antwoorden (2)

Ja, erg veel. Een beetje film zit zo op 500-1000mb. Als ik films op dvd download, dan zelfs op 2-3Gb.

Films streamen tikt dus snel aan, zelfs met de compressietechnieken van nu.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt er ook echter aan in wat voor kwaliteit je ze streamt, voor een goede film in full hd (1080p) kan je al snel op 5gb zitten (rond de 100-120 min), dit kost voor hd ready (720p) maar 1-1.5gb. Dus het kan erg verschillend zijn.