Nee, niet op hyves. Wel in je mail. Je krijgt dan een mailtje 'van' het persoon dat je gespot heeft met als onderwerp 'Ik heb je gespot!'.

Toegevoegd na 2 minuten:
Correctie; het kan wel! Standaard staat het alleen uit. Om het aan te zetten ga je op 'mijn menu' staan, dan klik je naar 'mijn account'. Dan klik je links in het scherm op 'Berichten en Notificaties' en dan op 'Algemeen'. Vink dan in het rijtje 'Gespot' onder 'Overige notificaties', 'Hyves inbox' aan. Dan krijg je dus ook een berichtje in je Hyves inbox dat en door wie je gespot bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit kun je niet zien op je hyves.
Maar wel als je ingesteld hebt de gespotte foto's in je hyves mailbox te krijgen.
Alleen dan in het bericht kun je zien wie jou voor welke foto gespot heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je op dat moment online bent, krijg ik het altijd bij me notificaties, maar dat kun je ook instellen ;)