Ivm solliciteren print ik banen van vacaturewebsites uit. Vaak vallen de laatste letters van de zinnen weg. Hoe kan dat toch ?

Toegevoegd na 11 minuten:
Dit is niet het geval bij printen van documenten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Dat zou aan je printer kunnen liggen, wellicht moet deze even opnieuw worden uitgelijnd. Heb je het ook welleens als je gewoon word documenten uitprint?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms staat er ook ergens een printvriendelijk versie bij of hoe je dat ook noemt. Maar dan is die dus aangepast aan om te printen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een pagina uit moet printen kan je bij de meeste printers in de software instelling het printbereik aanpassen. Moet je ff kijken waar dat bij jouw precies zit bij de opties. Moet je de waardes naar 0.00 voor linker kant en naar rechts moet je de waarde ook verhogen.
Dan pakt hij automatisch de breedst mogenlijke instelling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een probleem dat al jaren bestaat.

Laat me raden - je gebruikt Internet Explorer.

Ik vermoed dat er, ergens intern in IE, nog wordt gedacht dat de hele wereld de Amerikaanse papiergrootte (Letter) gebruikt.

Soms helpt het als je op een heleboel plekken (in Windows, in IE, in de printersoftware) aangeeft dat wij toch echt A4 gebruiken.

Soms helpt het als je de marges smaller instelt.

Soms zit er maar één ding op: druk overdwars af (Landscape).

Soms kun je naar een PDF-printer afdrukken, als die is geïnstalleerd. Dan open je je "afdruk" in Acrobat, en druk je vanuit Acrobat af op de echte printer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je was me net voor met de PDF-printer. Adobe kost geld. Gratis bv:
http://www.freeware.de/software/pdfcreator_11310.html snelle PDF-reader:
http://www.foxitsoftware.com/pdf/reader/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik zelf BullZip PDF Printer, die is gratis. Bevalt uitstekend. Je kunt ook Pdf995 gebruiken, ik meen dat die ook gratis is. De PDF-lezer van Adobe is wel gratis. Foxit heb ik wel eens geprobeerd, maar er zijn te veel dingen die dat programma niet kan. Dan is je PDF onleesbaar, terwijl Adobe Acrobat er geen enkele moeite mee heeft.
IE heeft na jaren aanpassingen nog steeds niet de mogelijkheid om pagina's passend uit te printen.
Gevolg: soms worden pagina bij het printen bruusk afgesneden. Dit kan op twee manieren opgeloste worden.1. Als je het commando printen geeft verander in de voorkeurinstelling van de printer het papierformaat van staand in liggend (landscape). 2. In IE: klik in het menu Bestand op Paginainstellingen en selecteer het balletje Liggend. Aangezien een liggend A4-tje ongeveer overeenkomt met de verhouding van je beeldscherm, past nu wel alles op het papier. Succes.