Elke dag op een specifiek tijdstip heb ik geen internet meer. Hoe verander ik dit?

Hoi, elke dag vanaf half 11, tot en met 8 uur de volgende dag heb ik geen internet meer. Me vader denkt dat ik internet verslaafd ben ofzo, terwijl dit niet echt bepaald het geval is. Ik gebruik alleen het internet voor veel verschillende dingen.

Nou weet ik niet precies welk programma hij gebruikt zodat ik steeds vanaf hetzelfde tijdstip geen internet meer hebt, dus ik hoop dat iemand mij kan uitleggen wat ik precies moet doen om dit weer terug te krijgen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
itsme
12 jaar geleden
3 dagen geleden heb je nog om 23:18 hier een vraag beantwoord...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is ook pas sinds gisteren dat hij dat veranderd heeft. Eerst had ik nog internet tot half 12, nu half 11, straks helemaal niks meer misschien :(
Kimath
12 jaar geleden
vind ik heel goed van je vader dat hij dit ingesteld heeft, je slaap is belangrijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niet verslaafd bent, dan kan je net zo goed wachten tot de volgende dag om weer op het internet te gaan.
Anders... ben je WEL verslaafd en heeft je vader helemaal gelijk. Ook zal je vader vinden dat je gewoon ook je slaap moet hebben. En daarin geef ik hem helemaal gelijk.

Antwoorden (3)

Dit kan je regelen in het beheer van je modem. Je kan regelen dat het internet op bepaalde tijden "uit" gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet zoveel van modems, ik zou beginnen met de tijd op de computer te veranderen, uurtje terugzetten ofzo.
Of is dat echt stom?
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee geen slecht idee, alleen zal het niet werken als ik de tijd op deze computer verander (want het gaat via de router) maar ik kan denk ik wel de tijd veranderen van de router, dus als ik die steeds een uurtje terugzet kan ik wat langer internet hebben
anneliez
12 jaar geleden
9 uur 's morgens is toch vroeg genoeg
of 's avonds bij afsluiten weer terugzetten
gewoon je vader om meer uren misschien lukt het wand daar zit misschien de blokkade succes