ik kan op rtlgemist geen video's meer terug kijken, hoe kan dat?

en hoe los je het op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als er staat: : Access to this content is Not Allowed. Mis je het systeem: Microsoft Silverlight . Die kun je heel gemakkelijk downloaden (Zie bron).

Als er bepaalde programma's zijn geblokkeerd:
Bijvoorbeeld So You Think You Can Dance, dan komt dat omdat alleen mensen die uit Nederland dat programma kijken dat kunnen zien. Dit komt door samenwerking met Belgische zenders.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Silverlight ( Microsoft ) installeren en dan kiezen voor Silverlight door rechts te clicken met de muiscursor OP de video/films ! Adobe Flash Player trouwens óók niet vergeten !

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet niet welke browser je gebruikt, maar bij mij doet ie het niet in Google Chrome, en wel in Internet Explorer..