Hoe kom ik van ad.doubleclick en ad.adserverplus af?

Wij hebben net een nieuwe computer gekocht en hij doet het prima. Maar sinds een tijdje krijg ik soms op google chrome (we hebben ook firefox) als ik ergens klik (maakt niet uit waar) een nieuw scherm geopend van ad.doubleclick en ad.adserverplus met een reclame. Sinds ik adblock heb gedownload zie ik geen reclame meer maar wel nog die irritante schermen. Ik heb geen idee hoe ik hier aan kom en ook niet hoe ik er vanaf kom! Wie helpt mij?

Groetjes Sarah

Toegevoegd na 14 uur:
Mijn virusscanner (lenovo) vindt niks. En ik heb geen zin om een andere te downloaden ik wil liever niet te veel programma's.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Het beste antwoord

Do not track plus
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Adblock plus in Firefox/Google chrome installeren ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe eens een scan met je virusscanner.

Als je deze nog niet hebt raad ik je Avast Free aan, tevens raad ik je aan om een scan te doen met MBAM Anti Malware.

http://www.avast.com/nl-nl/free-antivirus-download

http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_pro