Weet iemand hoe ik mijn poorten kan forwarden op een Zyxel P-2602HW-D1A modem/router??

Ik heb op mijn PS3 NAT Type 2 en met MW3 staat er bij NAT type Moderate. dus ik vroeg me af wie me kon helpen met het "openen van mijn poorten" het gaat om een ZyXel P-2602HW-D1A modem/router.

Weet iemand dan ook gelijk welke poorten er open moeten:$?

Het liefst met plaatjes :$

Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Om je port te forwarden kun je beter gaan naar http://portforward.com/ . Daar kun je een gratis software downloaden. Dit software doet dan de rest. Succes!