Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het ontvangen van e-mail op mijn Iphone gaat goed....

Echter het verzenden wil niet zo lukken. Ik ben een 'nieuwe' Iphone gebruiker met een hoop vragen en vraag mij nu dus af waarom ik wel e-mail kan ontvangen vanaf mijn Ziggo account maar niet kan versturen met mijn Iphone. ik krijg een melding zoals je op de foto kan zien......

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
927
Kimath
13 jaar geleden
ik zie geen foto.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan mail van providers zoals Ziggo alleen maar versturen als je bent ingelogd op hun eigen netwerk en dus niet via je mobiel of iPhone.
Hiervoor moet je Gmail gebruiken, daarmee kun je overal mail versturen en ontvangen;
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben het niet eens met het antwoord van HereIsTom hierboven. (Als er een min komt is ie niet van mij:))

Mailen vanaf je Casema/Ziggo-account via je iPhone kan wel degelijk; ik doe dit al sinds ik m'n heb.

Neem de instellingen over zoals in bijgaande afbeeldingen en het zou vlekkeloos moeten werken.
(Casema of Ziggo maakt geen verschil, het werkt bij mij overigens zowel via 3G als wifi.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding