Het ontvangen van e-mail op mijn Iphone gaat goed....

Echter het verzenden wil niet zo lukken. Ik ben een 'nieuwe' Iphone gebruiker met een hoop vragen en vraag mij nu dus af waarom ik wel e-mail kan ontvangen vanaf mijn Ziggo account maar niet kan versturen met mijn Iphone. ik krijg een melding zoals je op de foto kan zien......

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Kimath
13 jaar geleden
ik zie geen foto.

Het beste antwoord

Je kan mail van providers zoals Ziggo alleen maar versturen als je bent ingelogd op hun eigen netwerk en dus niet via je mobiel of iPhone.
Hiervoor moet je Gmail gebruiken, daarmee kun je overal mail versturen en ontvangen;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben het niet eens met het antwoord van HereIsTom hierboven. (Als er een min komt is ie niet van mij:))

Mailen vanaf je Casema/Ziggo-account via je iPhone kan wel degelijk; ik doe dit al sinds ik m'n heb.

Neem de instellingen over zoals in bijgaande afbeeldingen en het zou vlekkeloos moeten werken.
(Casema of Ziggo maakt geen verschil, het werkt bij mij overigens zowel via 3G als wifi.)