Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Joomla website vernieuwd niet, Wat kan ik doen?

als ik www.game-stop.nl aanpas komen de wijzigen niet op de site. ALleen de nieuwe artikels in de oude catogorieen. Heb gister nieuwe catogorieeren toegevoegd. Maar die zie ik niet op de site

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
581
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb zo even geen verstand van Joomla met Wordpress had ik je graag geholpen. Heb wel een tip haal die adsense code onderaan de website weg. Als je die code daar plaatst klikt niemand erop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor de tip ga hem weghalen!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Hoi! Het zou kunnen zijn dat de pagina gecasht wordt door de belangrijkste zoekmachine die we allemaal kennen. Ook wijzigingen kunnen tot 48 uur ongeveer duren. "zondag 01 juli 2012 18:00 | Geschreven door Admin" is duidelijk geen woensdag 04-09 14:27 maar ik vraag mij af of de wijzigingen wel doorgevoerd zijn. Succes met jullie site!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, en Bedankt. Heb iets over het hoofd gezien. Namelijk het linken van Catogorieeen! Thanks
Je moet ook zorgen dat de menu's linken naar de nieuwe mappen en artikelen, anders zie je het inderdaad niet in de front-end.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit was inderdaad de fout. Heb het helemaal over het hoofd gezien bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, Geen probleem succes verder!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding