Waar kan ik de serie glee terug kijken in MET nederlandse ondertiteling?

Ik mis soms een aflevering van de serie glee op rtl5 maar op de site van rtl lukt het niet om het terug te kijken, weet iemand een andere site waar ik het terug kan kijken met ondertiteling?

Let op;ik hoef geen sites Zonder ondertiteling want die weet ik al

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Misschien deze? http://www.gleenederland.nl/2010/09/23/glee-afleveringen-bekijk-alle-afleveringen-online/

Toegevoegd na 1 minuut:
Helaas ik ben er net achter gekomen dat je ze niet kan krijgen met nederlanse ondertiteling. Ik denk aan dvd's