Wat betekend een wit uitroepteken in firefox??

Als ik een spel speel in firefox, dan is het soms opeens dat alle schermen wit worden en er in het midden een cirkel is met daarin een uitroepteken.

Ik moet dan weer de website vernieuwen om de site weer te kunnen zien, en soms zelfs helemaal afsluiten.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt!

(Kan trouwens niet aan het spel liggen, aangezien andere die het spel spelen er geen last van hebben)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Java/Flash Updaten.
Lees dit eens door.
http://forums.adobe.com/thread/693187?tstart=0
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gedbruik Google chrome het is veel beter dan firefox om browser games te spelen