Wat houdt dit in?: 'Bundel: Mobiel internet 500 MB (2 Mb/s)'

Die 500MB snap ik nog wel, maar die MB/s. snap ik niet.. Heeft dit met de snelheid te maken ofzo? Zo ja, is dat snel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Die MB/s is de snelheid waarmee je MB's kunt ontvangen. 2 MB/s is redelijk snel. Volgens mij heb ik 3,6MB/s. De werkelijkheid is alleen dat je die snelheid nooit zult halen. Ik blijf waar ik ook ben altijd onder de 1MB/s.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals hierboven staat heeft het te maken met snelheid. Maar er is nog een groot verschil tussen MB/s en Mb/s. MB/s staat voor Megabyte per seconde en Mb staat voor Megabit per seconde, één byte zijn 8 bits. Dus als er staat 2Mb/s zul je 0,25MB/s hebben. Dat is dus de snelheid waarmee jij zult downloaden. Meestal is dat dus ook nog eens minder aangezien je nooit 100% signaalsterkte krijgt.