Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik in Ziggo webmail er voor zorgen dat mails die daar binnenkomen automatisch worden doorgezonden naar mijn Gmail?

Ziggo webmail werkt niet op mijn iPad en Gmail wel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat kun je in Gmail zelf instellen:
Klik op 'Instellingen' boven aan een Gmail-pagina en open het tabblad 'Accounts en import '. (Open voor Google Apps-domeinen het tabblad ' Accounts '.)
Klik in het gedeelte E-mailberichten bekijken via POP3 op POP3-e-mailaccount toevoegen.
Geef het volledige e-mailadres op van het account dat je wilt gebruiken, en klik vervolgens op Volgende stap.
Er zijn al voorbeeldinstellingen ingevuld in Gmail, maar het wordt aanbevolen om je andere provider te vragen naar de juiste servernaam en poort. Geef je wachtwoord op.

Als Ziggo doorsturen ondersteunt, kun je je Gmail-adres instellen als het doeladres waarnaar de mail moet worden doorgestuurd (bron 2). Maar volgens de berichten die ik op het internet lees, werkt dit niet of niet goed.
(Lees meer...)
Pieter2011
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding