Er is iets misgegaan via eBay, wat nu?

Ik heb laatst iets verkocht op eBay. Na betaling het pakketje verzonden. Na een tijdje bericht gehad van de koper dat het pakketje na een té lange tijd nog niet aangekomen was. Hij vroeg mij naar een tracking nummer maar op een één of andere manier heb ik die niet... ik vraag er altijd om dus is behoorlijk vreemd. Nu wil ik de koper het bedrag teruggeven. Alleen de transactie is geblokkeerd via Paypal omdat de koper er een zaak van gemaakt heeft. Nu kan ik hem niet terugbetalen... Hoe nu verder?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik krijg net de melding van de koper dat hij het pakketje toch ontvangen heeft, ben ik even opgelucht!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Een mailtje sturen en om zijn bankrekeningnummer vragen, IBAN-nummer als hij in het buitenland woont, daarnaast uitleggen dat je geen kwade bedoelingen hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is iemand uit Amerika maakt dat iets uit?
Neem contact op met de helpdesk van ebay en leg daar het probleem voor.
Frank