Zijn er plekken op internet waar je vrijwilligers kan werven?

Ik zit [als vrijwilliger] in het bestuur van een grote herbebossingsorganisatie. Ojm zoveel mogelijk bomen te planten hebben we slechjts een persoon in dienst. De rest loopt via vrijwilligers. Zijn er plekken waar in contact kunnen komen met mensen die op zoek zijn naar projecten om als vrijwilliger nuttig bezig te zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ja die zijn er.
Hier in de gemeente is een VIP vrijwilligers informatie Punt, waar je kunt zoeken naar vrijwilligerswerk. Degenen die werk hebben kunnen ook contact opnemen (de vacatures moeten toch ergens vandaan komen.
Googlen levert ook resultaten op, voor vrijwilligers, en die zullen ook wel een plek hebben om vacatuers aan te melden. Kunt u altijd proberen