Hoe kan het dat Hotmail zegt dat ik nog 3 mails niet gelezen heb, terwijl als ik op inbox klik, alles al wel gelezen is?

doet het ineens zomaar, vind ik wel vreemd.

Toegevoegd na 1 uur:
even ter informatie:

het is dus niet dat de mails in een andere map terecht zijn gekomen, ik heb de mails verwijderd en de verwijder map geleegd.

het probleem is alleen dat hotmail, nog steeds (3) achter inbox weergeeft, terwijl ik niks meer in mijn mailbox heb.
althans niks nieuws.

dus kom niet met antwoorden als: ze kunnen in ongewenst of weet ik veel wat voor map staan.

het punt is alleen dat hotmail het nogsteeds laat zien.

Toegevoegd na 1 uur:
ow laatmaar, probleem is opgelost doewg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

die mailtjes kunnen ook in je andere mappen zitten ?
niet in spam maar wel bijv verwijderde items
capthavoc
12 jaar geleden
Die kunnen bij je ongewenste berichten staan.