Hoe kun je herinneringsmailtjes van Facebook stoppen?

Ik heb sinds een tijdje Facebook. Toen kreeg ik de gelegenheid om mensen toe te voegen. Helaas was er wat fout gegaan en had ik heel wat mensen aangeklikt die ik wel kende, maar geen facebook hadden. Zij krijgen nu nog steeds allemaal herinnerings mailtjes of ze vrienden met mij willen worden. Aangezien ik dit heel vervelend vind, vroeg ik me af of er een mogelijkheid is om dit te stoppen, ZONDER dat ik mijn account moet verwijderen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee die optie is er niet, de door jou aangeklikte vrienden zullen op regelmatige basis gemailt blijven worden totdat zij facebook aanmaken, ook het verwijderen van jou account zal niet werken.

Zij kunnen de mails van facebook markeren als spam, of dan toch maar een facebook pagina aanmaken ;).