Kan de eigenaar zien wat je aan het downloaden bent op een wlan/lan verbinding?

En komt er dan troep in het netwerk? Of maakt dat niets uit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

De eigenaar van een een netwerk kan in principe alles zien wat je doet, inclusief de wachtwoorden die je intikt.
Maar aangezien er nogal wat kennis en speciale tools voor benodigd zijn gebeurt dat niet zo vaak. Er komt geen troep op het netwerk, er blijft nergens wat hangen. Maar met downloaden kun je wel het internetten voor de anderen trager maken.
AWM