Ik kijk graag Yorin travel uitzending gemist RTL zie verder Uitleg

alleen ik heb traag internet dus hij blijft vaak hangen om te bufferen, is er misschien een manier om net als youtubedownloader filmpjes op te slaan op de computer en dan later af te spelen?

Toegevoegd na 2 dagen:
zonder de kwalliteit te veranderen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

ga naar www.rtlxl.nl Installeer Silverlight als je die al hebt kies je de gewenste aflevering. Je kan de kwaliteit rechts Veranderen die staat standaar hoog zet hem in het midden nu zal hij het correct doen. Is dit niet het geval dan kies je de laagste kwaliteit. Je kan het zien op het scherm met je muis er op staat. Je ziet dan 3 puntjes. dat is dus de kwaliteit zet hem dus in het midden.