Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mij bij Facebook aanmeld, komt er meteen een melding dat ik NIET ben ingelogd om verder te gaan. En logt hij uit. Wat is hiervan de reden?

Ik zie wel eerst mijn facebook pagina, dus heb niet mijn wachtwoord of e-mailadres fout.

Toegevoegd na 20 minuten:
Dit gebeurt NIET bij de andere account uit het huis.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
624

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Probeer eens je JavaScript uit te zetten door naar Extra > Instellingen of Opties (afhankelijk van je browser), dan naar Geavanceerd of iets dergelijks, en dan Instellingen voor inhoud (in Chrome) en aanklikken dat JavaScript niet toegestaan is.
Kijk of je nu wel normaal kunt inloggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je dat doen? Webapplicaties als Facebook zijn bijna geheel gebouwd op JavaScript.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar zo voorkom je dat je automatisch wordt uitgelogd en kan je kijken of er een foutmelding komt en eventueel een diagnose stellen.
Het is goed mogelijk dat je door Facebook bent geblokkeerd. In dat geval is de foutmelding ook van die strekking.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding